Facturatie binnen installatie
07-07-2023
Beste bewoner,
Voor de levering van warmte-koude en de bereiding van het warme tapwater beschikt uw woning over een DRIES-box die zich bevindt in één van de bergruimtes.
Wij willen bij u in herinnering brengen dat deze DRIES-box uit twee delen bestaat.
Het bovenste deel van de DRIES-box behoort tot de collectieve installatie. Tot dit deel is enkel toegang toegestaan voor een monteur namens WarmAanHetIJ / WarmCruquius.
Het onderste deel van de DRIES-box behoort tot de woning.
Het eigendom van en de verantwoordelijkheid voor dit deel ligt bij de woningeigenaar. Dit deel noemen we de binnen installatie. Onder de binnen installatie valt verder de thermostaat in de woonkamer en de sensoren in de afzonderlijke ruimtes.
De kosten van een servicebezoek naar aanleiding van een melding van een mankement aan de binnen installatie, komen ten laste van de woningeigenaar.
Wanneer het huur betreft zullen servicebezoeken uit opdracht van de verhuurder worden gedaan. Bij koop is dit de woningeigenaar.
Wij zijn tot op heden zeer coulant geweest in het oppakken van mankementen aan de binnen installatie maar wij zijn genoodzaakt om ons proces aan te scherpen en wij zullen vanaf heden de kosten voor service aan de binnen installatie in rekening gaan brengen.
Onze servicetarieven vindt u terug op het tarievenblad behorende bij het project waartoe uw woning behoort.
Namens Serviceteam WarmGedeeld
Warm aan het IJ 3.1 - Archief
Serviceberichten
- Koudelevering gestopt3 oktober 2023Koudelevering gestopt 03-10-2023 Overschakeling naar warme […]
- Facturatie binnen installatie9 augustus 2023Facturatie binnen installatie 07-07-2023 Beste bewoner, […]
- Levering koeling8 juni 2023Levering koeling Levering koeling Voor de beschikbaarheid […]
- Voorbereiding koeling9 mei 2023Voorbereiding koelseizoen 9 mei 2023 Voorbereiding […]
- Jaarafrekening 202227 februari 2023Jaarafrekening 2022 27 februari 2023 Met het bestuur van […]
- Nieuw: App klantenportaal27 februari 2023App klantenportaal 1 december 2022 App klantenportaal Beste […]
- Gepland onderhoud nacht van 25 op 26 januari19 januari 2023Gepland onderhoud WKO installatie op donderdag 19 januari […]
- Gepland onderhoud op 19 januari12 januari 2023Gepland onderhoud WKO installatie op donderdag 19 januari […]
- Nieuw: App klantenportaal2 december 2022App klantenportaal 1 december 2022 App klantenportaal Beste […]
- Algemeen20 oktober 2022WKO AHIJ 3.1 B.V. In het project WKO AHIJ 3.1 B.V. wordt […]
- Koudelevering gestopt21 september 2022Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar […]
- Koeling met extreme hitte19 juli 2022Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze […]
- Levering koeling11 mei 2022Levering koeling Het systeem is overgeschakeld naar de […]
- (3.1) Jaarnota 20211 februari 2022Wij zijn drukdoende met de jaarnota’s 2021, deze ontvangt u […]
Technische berichten
- (3.1) Technisch bericht13 december 2021Er zijn op dit moment geen berichten voor deze categorie. […]